BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2010年5月19日星期三

memohon sumbangan jamuan lembaga pengawas smk cochrane perkasa

Lembaga Pengawas ,

SMK Cochrane Perkasa,

off jalan Cochrane,

55100 Kuala Lumpur .

__________________________________________________

Pengetua,

SMK Cochrane perkasa,

off jalan Cochrane,

55100 Kuala Lumpur. 18 OKTOBER 2009

Puan ,

Memohon Sumbangan Jamuan Lembaga Pengawas SMK Cochrane Perkasa

Sukacita dimaklumkan bahawa kami pengawas sekolah akan mengadakan jamuan pengawas kali-2 yang akan diadakan pada 29 oktober 2009. Hari khamis di bilik Ekonomi Rumah Tangga .

Maka kami ingin memohon sedikit bantuan sumbangan daripada pihak sekolah bagi menampung perbelanjaan kami di masa jamuan nanti.

Akhir kata , kami amat berterima kasih kepada pihak sekolah kerana memberi sedikit dana kepada kami untuk menjayakan jamuan ini dengan sempurna dan jayanya dengan memberi sedikit sumbangan kepada kami.

Yang benar, Yang benar,

______________________ _______________________________

(ARDI AMINUDDIN BIN OTHMAN) (ENCIK IBRAHIM BIN MOHAMMAD) Ketua Pengawas Dan Ketua Pelajar, Ketua Guru Pengawas Dan Pelajar,

SMK Cochrane Perkasa, SMK Cochrane Perkasa, off Jalan Cochrane off Jalan Cochrane 55100 Kuala Lumpur. 55100 Kuala Lumpur.

CACATAN:

Lembaga Pengawas SMK Cochrane Perkasa

BORANG JAWAPAN:

Saya Pengetua SMK Cochrane Perkasa Puan Siti Zarinah Binti Che Omar (meluluskan/ tidak meluluskan) permohonan pihak pengawas untuk memberi sedikit sumbangan bagi menjayakan jamuan tahunan pengawas kali yang ke-2

Dengan ini saya memberi sebanyak nilai ringgit Malaysia______________.kepada pengawas sekolah untuk menyempurnakan majlis yang akan diadakan pada 29 oktober 2009.

Yang benar,

___________________________

(PUAN SITI ZARINAH BINTI CHE OMAR) Pengetua, SMK Cochrane Perkasa,

CACATAN

· Kami mengundang puan pengetua turut menghadiri jamuan tahunan pengawas kami kali yang ke-2 pada 29 oktober 2009 ini hari khamis .borang jemputan akan kami kirim kemudian

0 评论: